شعر طنز

اشعار طنز رسول سنایی

شعر طنز

اشعار طنز رسول سنایی

رسول سنایی شاعر طنز پرداز معاصر هست که به شیوه مدرن ، شعر های طنز میسراید .او ساکن استان کهگلویه .شهرستان بهمئی هست.

بایگانی
آخرین نظرات

والا به خدا

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۵ ب.ظ

 

شعر طنز

 

"رسول سنایی"

 

‌من هرچه را که باب میلم بود می خواهم

مثل زمین شوره زاری کود می خواهم

 

اوضاع یک عده همیشه رو به بهبوداست

من هم کمی از این همه بهبود می خواهم

 

گاهی چنان بی منطق وآنقدر لجبازم

که از کویر خشک و خالی رود میخواهم

 

تا قرنها هر چیزی از این مملکت گم شد

آن چیز را از دولت محمود میخواهم

 

 چون کودکی که میرود بازار با مامان

هر چیز را میبینم آن را زود میخواهم

 

از سینما از فیلم از سریال بیزارم

من سینمایی مثل هالیوود میخواهم

 

من خسته ام از دیدن "گلزار" و "پسیانی"

بازیگری مانند استیوود* میخواهم

 

این دلمه و دمپخت و میرزاقاسمی تا کی؟

روزی دو وعده دست کم فس(ت) فود میخواهم

 

آزاد شد روزی اگر اموال ما در غرب

مقداری از دارایی مسدود میخواهم

 

بدبینیم  آنقدر بالا زد که از امروز

هر چیز را عقل خودم فرمود میخواهم

 

 

 

**میدونم ایستوود هست ولی من باش راحتم

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
رسول سنایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی