شعر طنز

اشعار طنز رسول سنایی

شعر طنز

اشعار طنز رسول سنایی

رسول سنایی شاعر طنز پرداز معاصر هست که به شیوه مدرن ، شعر های طنز میسراید .او ساکن استان کهگلویه .شهرستان بهمئی هست.

بایگانی
آخرین نظرات

اندر احوالات کاندیداتوری

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۵۳ ب.ظ

 

شعر طنز رسوال سنایی

 

اندر احوالات کاندیداتوری

 

آمدم در صحنه تا این دوره واویلا کنم
وضعتان را مثل وضع مردم بالا کنم

مبلغ یارانه را فی الفور افزایش دهم
در سبدهاتان هزار و صد رقم کالا کنم

آمدم تا با مهار نرخ بعضی چیزها
رونق بازار را در حد لالیگا کنم

از برای زنده ها تا عشق و حال و زندگی
از برای مرده ها خیرات با حلوا کنم

بست بنشینم در بانک و به زور و عربده
پای فرم وام خلق الله را امضا کنم

محض سرگرمی وزیر نفت را روزی دوبار
قول خواهم داد توی صحن استیضا(ح) کنم

برخلاف حضرت موسی به نوک چوبدست
دشتهای خشک را درشهرتان دریا کنم

دختران را صاحب ماشین و سرویس طلا
نوجوانان را به کلی داخل ویلا کنم

قول خواهم داد جان مادرم عمرن اگر
توی مجلس کارهایی مثل بعضیها کنم

میروم مجلس که با لطف خدای متعال
چوب توی آستین شخص اوباما کنم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
رسول سنایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی